FAQ – OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL OG SVAR OM ALARMER, SIKRING AF BOLIG OG ANDET

Vi har nedenfor samlet en række af de spørgsmål, som vi ofte høre fra vores nye såvel gamle alarmkunder. Listen med spørgsmål, skal derfor ses som en hurtig hjælp til dig som ønsker et eller flere spørgsmål besvaret, hurtigt og nemt.

Det gør du som kunde, og grunden til det er at du ikke hos SD Teknik lejer et alarmsystem på abonnementbasis som hos andre alarmselskaber. Hos os køber du vores alarmsystem og du ejer det derfor efterfølgende uden nogle abonnementsudgifter. Ønsker du dog opkobling til en alarmcentral, da vil du skulle betale et abonnement for denne service til vores samarbejdspartner Securitas A/S – men du vil stadig eje dit alarmsystem.

Nej, her er der kun tale om en engangsinvestering, så du har ingen bindningsperiode eller afdrag, som mange af de store alarmselskaber har på op til 5 år.

Ja, det vil nemt og enkelt kunne lade sig gøre at blive koblet op på Securitas kontrolcentral, når og hvis du skulle have interesse i det.

Ja i dagstimerne fra kl. 8-18 kan du altid ringe til os og få teknisk support og hjælp til din smartalarm.

Ja, via “min side” på www.trueconnect.dk, – derfra kan du tilføje og ændre alarmkoder, tilslutte nye komponenter, styre lyset og meget mere.

Ja, hver fotodetektor sender 3 billeder til dig, hvis de registrerer bevægelse.
Yderligere kan du selv tage et snapshot fra detektorer selv om alarmen er frakoblet.

Ja vores smarte Trueconnect+ app fortæller dig når du skal skifte batterierne i enhederne, – afhængig af komponenttypen holder batterierne mellem 3-5 år.

Ja, centralen overvåger ”ubudne gæster” som prøver at jamme systemet.

Ja, centralen har et backup batteri som holder ca. 20-24 timer

Ja, centralen har mulighed for at benytte dit internet som 1. prioritet og GSM som backup, hvis dit internet skulle fejle.
På den måde går vi med livrem og seler, for at sikre din alarmoverførsel.